Hz. Muhammed
Masum bir canı asla öldürmeyeceksin. ( 33. ayet )
Masum birisi öldürülüyor, ve bu Hz. Muhammed için yapılıyor.
Müslüman ülkelerine has tezatlara hoşgeldiniz.
Libya'ya helâl olsun!
19
●1.346
- 12-09-2012, 20:04:16ben ne yazıyorum sen ne anlıyorsun yok saldırırsa karsı durmayacakmıyız yok yapmayacakmıyız bu ecdat canakkaleyı gecırmemıs ecdat neyı nasıl yapacagını cok ıyı bılır merak etme ama bu ecdat 7 duvel karsısına sılahla gelıp en buyuk haınlıgıde yapsa gene zalımlık yapmazCtrL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dusmanını ates ortasında kalan dusmanını sırtlar kendı mevzısıne bırakır dusmanının yarasını kendı elbısesıyle sarar en onemlısı Allah yolunca olur cıhat eder hesap sorar ama bunu dusmanına yapar masuma yapmaz orda savas halı varmı buyukelcı konagında otuturken roketlı saldırıyla olduruluyor o buyuk elcı fılmın yapulmasına katkıda maddı manevı bulundumu belkı adam desteklemıyordu fılmı ne bılıyorsunuz
burda amacımız gayrımuslum bırını savunmak degıl
cıhat edecem dıye gazetecılerın basını kesıp vıdeo koymak bırılerıne roketlı saldırıda bulunmak bırılerını canlı bomba yollamak degıldır
gunumuz medyasında gordugun sacmalıklarla kendı bahanelerın arkasında bu olayı haklı cıkarma cabası yapmak yerıne arastır buyuk Efendımız boyle bısey yapılmasına musade etmısmıdır etmemısmıdır 4 buyuk halıfe koca halıfeler boyle bısey yapmıslarmıdır yada
yada neyse acıkla acıkla yoruldum anlayana bı cumlede yeterdı - 12-09-2012, 20:05:28Hayır, sadece Ata'yı değil ATAMI faşist, cani ve ahlaksız görmeyenlerdenim. Ve öyle görenlere de hiç saygım yoktur.CtrL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-09-2012, 20:06:25Beyler, iyice derine indireceksiniz, hiç kendiniz düşünmeyi denemiyorsunuz.
Bu adam; Türkiye Cumhuriyeti'ne karşı şu an bulunan örgütlerin en köklü besleyicilerinden değil mi? Öldürülen kişi de bu adamın Türkiye ayağı değil mi, onlar için hizmet etmiyor mu? Yıllar önce çizdikleri Sevr'i kovalamak için halen Türkiye'de değil mi bu adam?
Neden her açıdan düşünüp yorum yapmıyorsunuz da saçmalatmaya gidiyorsunuz anlamıyorum. İlla silah alıp göstere göstere sıksın mı? Anlamayacak kadar cahil miyiz? Amerika emperyalizmini savunan arkadaşların konusuna hoş geldiniz. Diyelim o zaman.
Bir kere faşizm denen olay ırkla alâkalıdır, din ile değil. Daha bu ayrımı yapamamışsın gelip burada kendini göstermeye çalışıyorsun. Dostum, önce kullandığın terimlerin anlamlarını öğren öyle gel, tekrar yorumlarını beklerim.Cenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dine edilen küfüre karşı gösterilen başkaldırıyı canilik olarak görüyorsan, diyecek bir şey bulamıyorum. Hakarette etmek istemiyorum, malûm kurallar.
Birde; konumda ''Atatürk olasydı böyle yapardı, Atatürk'te böyle yaptı.'' gibi bir ibare göremiyorum. Ayrı bir başlık aç, davet et, tartışalım. Ha, terimleri öğrenmeyi unutma, öyle her gördüğünüze faşist demeye alışmışsınız.
Aynen, bende açıkla açıkla yoruldum.. Tuttunuz Hizbullahçı yaptınız beni.JiqqA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kelime anlamından bahsetmiyorum, örgüt olandan bahsediyorum. Lütfen birde Hizmullah'ın gerçek anlamı hakkında tartışmayalım. Dini de, ecdadı da iyi bildiğimi düşünüyorum. - 12-09-2012, 20:11:09Gelipte bu konuya komünizm savunucusu bir adamla ilgili durum ortaya atman nasıl bir tezat..AtomaniA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-09-2012, 20:15:48Amerika düşmanı olabilirsiniz fakat masum bir insanın öldürülmesi yanlış.
Buna sevinmeniz ayrı bir yanlış.
Buyrun arkadaşda belirtmiş zaten.
Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 12-09-2012, 20:17:53Küçük bir mantıklı yorum ile son mesajımı atıyım sana. Kendimi göstermeme inan hiç ihtiyacım yok, beni zaten bilen bilir, reklama ihtiyacı olan biri değilim.CtrL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dine edilen küfüre karşı, küfür edene yap yapacağını, rastgele herhangi birine değil. Eğer A kişisinin yaptığından dolayı B ve C kişileri cezalandırılıyorsa bu caniliktir, ayrımcılıktır, faşistliktir. (bu amerikalı, ingiliz, alman vb... olabilir). Bana hakaret etmek için küfür yazmana gerek yok, zaten düşünce tarzın ile yeterince hakaret etmiş oluyorsun.
Komik üslubun ve komik yorumundan dolayı iyi akşamlar ve iyi çalışmalar sana, son mesajımdır saçma bir tartışmaya girmek istemiyorum. - 12-09-2012, 20:19:20Cenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O adam B kişisi değil, bunu anlamıyorsunuz.
O adam A kişisinin alt birimi. Yani aynı koşula hizmet eden bir birey. A2 diyebiliriz. B veya C diyemeyiz.