Yuruyen Sırt Çantası İbretlik
16
●1.119
- 10-09-2012, 19:46:44Üyeliği durdurulduYiyeceği besini , matarasını , orada resim çiziyorlar kalemini resim defterini cebine sokup gidiyorlar sanırımC4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-09-2012, 19:53:30Üyeliği durdurulduOkul temin ediyor hepsini merak etme ya sen. Ayrıca ilk hafta aileleri ile gidiyor tüm çocuklar. Derslerde bile aileleriyleler. Bozmak istemezdim ama bugün bozmak geldi içimden. Komiklik olsun diye yazdığını biliyorumconiles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-09-2012, 19:53:39bozma adamı şimdi gülelim geçelimZaMaNn_61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-09-2012, 19:54:35Yahu zaten çoğu ülkede okula başlama yaşı 5dir. Bizim ülkede niye bu sıkıntı oluyor anlamadım.
Biz çocuklarımızın kendi ayakları üzerinde durmasına izin vermiyor ki, elin çocuğu 4-5 yaşında yemeğini kendi yiyor, kendisini gayet iyi ifade edebiliyor ama bizde, aman bırak çocuk oynasın, aman oğlum elleme diye diye çocukların gelişimi yavaşlatılıyor. Aksine tamda gelişiminin, öğrenme yetisinin en hızlı olduğu dönemlerde çocuklar biraz özgür bırakılmalı, tabi biz böyle yetişmedik, keşke bizde de böyle olsaydı.