Yahu zaten çoğu ülkede okula başlama yaşı 5dir. Bizim ülkede niye bu sıkıntı oluyor anlamadım.

Biz çocuklarımızın kendi ayakları üzerinde durmasına izin vermiyor ki, elin çocuğu 4-5 yaşında yemeğini kendi yiyor, kendisini gayet iyi ifade edebiliyor ama bizde, aman bırak çocuk oynasın, aman oğlum elleme diye diye çocukların gelişimi yavaşlatılıyor. Aksine tamda gelişiminin, öğrenme yetisinin en hızlı olduğu dönemlerde çocuklar biraz özgür bırakılmalı, tabi biz böyle yetişmedik, keşke bizde de böyle olsaydı.