• 10-09-2012, 22:22:42
    #10
    saçpasapan onlarca konu açılıyor.. böyle baltalanır moral bozulursa olmaz.. insanların şevkini kırmayın..
  • 10-09-2012, 22:34:27
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Erken eğitim en güzeli. 7 yaş çok geçti.
  • 11-09-2012, 00:00:13
    #12
    5 de geç beyler, çocuklar fetüs'ken alınıp okula başlatılmalı. Hatta spermken..
  • 11-09-2012, 00:11:25
    #13
    o yaş da çocuğa ne sölersen alır yani beyin yıkaya çok yatkındır ama erken başlamak iyi tabi ki ezbere dayalı eğitim sistemi olmazsa.
  • 11-09-2012, 00:30:09
    #14
    Belçika'da okula başlama yaşı 2.5 ( iki buçuk )
  • 11-09-2012, 00:33:57
    #15
  • 11-09-2012, 00:35:11
    #16
    Eğitim erken olmalı ama bizim ülkemizde bunun alt yapısı yok. Zaten itiraz altyapı hazır olmadan bu işe kalkışılması, ileride bunun üzerinden siyasi başarı sağlanmak istenmesidir.

    Yapsınlar 20 şer kişilik sınıflar 4 yaşında dayollarım çocucuğumu. Lakin şuan 40-45 kişilik olan sınıflarda eğitim verirken yaşı küçültmek tamamen siyasi. 2 yıl sonra okur yazar oranını arttırdık , Avrupa birliği kriterlerini sağladık diye siyaset yapacaklar.
  • 11-09-2012, 00:35:23
    #17
    NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu zaten çoğu ülkede okula başlama yaşı 5dir. Bizim ülkede niye bu sıkıntı oluyor anlamadım.

    Biz çocuklarımızın kendi ayakları üzerinde durmasına izin vermiyor ki, elin çocuğu 4-5 yaşında yemeğini kendi yiyor, kendisini gayet iyi ifade edebiliyor ama bizde, aman bırak çocuk oynasın, aman oğlum elleme diye diye çocukların gelişimi yavaşlatılıyor. Aksine tamda gelişiminin, öğrenme yetisinin en hızlı olduğu dönemlerde çocuklar biraz özgür bırakılmalı, tabi biz böyle yetişmedik, keşke bizde de böyle olsaydı.
    5 yaşında 1.sınıfa başlamak nedir hocam allasen