Yuruyen Sırt Çantası İbretlik
16
●1.119
- 10-09-2012, 22:22:42saçpasapan onlarca konu açılıyor.. böyle baltalanır moral bozulursa olmaz.. insanların şevkini kırmayın..
- 11-09-2012, 00:11:25o yaş da çocuğa ne sölersen alır yani beyin yıkaya çok yatkındır ama erken başlamak iyi tabi ki ezbere dayalı eğitim sistemi olmazsa.
- 11-09-2012, 00:35:11Eğitim erken olmalı ama bizim ülkemizde bunun alt yapısı yok. Zaten itiraz altyapı hazır olmadan bu işe kalkışılması, ileride bunun üzerinden siyasi başarı sağlanmak istenmesidir.
Yapsınlar 20 şer kişilik sınıflar 4 yaşında dayollarım çocucuğumu. Lakin şuan 40-45 kişilik olan sınıflarda eğitim verirken yaşı küçültmek tamamen siyasi. 2 yıl sonra okur yazar oranını arttırdık , Avrupa birliği kriterlerini sağladık diye siyaset yapacaklar. - 11-09-2012, 00:35:235 yaşında 1.sınıfa başlamak nedir hocam allasenNepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle