Eğitim erken olmalı ama bizim ülkemizde bunun alt yapısı yok. Zaten itiraz altyapı hazır olmadan bu işe kalkışılması, ileride bunun üzerinden siyasi başarı sağlanmak istenmesidir.
Yapsınlar 20 şer kişilik sınıflar 4 yaşında dayollarım çocucuğumu. Lakin şuan 40-45 kişilik olan sınıflarda eğitim verirken yaşı küçültmek tamamen siyasi. 2 yıl sonra okur yazar oranını arttırdık , Avrupa birliği kriterlerini sağladık diye siyaset yapacaklar.