• 08-09-2012, 03:05:25
    #28
    Andrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @FOX Bak dostum.


    Böyle olunca kahrediyor adamı bugünkü Hollanda-Türkiye maçına 2.5 üstü dedik adamlar gol atmamak için ellerinden geleni yaptılar ama şu lafı kim dediyse kesinlikle sonuna kadar haklı ''kumarı daima oynatan kazanır''
  • 08-09-2012, 03:11:23
    #29
    Üyeliği durduruldu
    yada Kasa daima kazanır.Ama bendeki bu değil işte.Kasanın daima kazanamayacağına inanmaya çalışıyorum ben.Planlar hep tek golden,tek maçtan gidiyor.Şuan arşiv oldu resmen tek maçlar tek gollük kuponlar.
  • 08-09-2012, 03:20:23
    #30
    Andrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yada Kasa daima kazanır.Ama bendeki bu değil işte.Kasanın daima kazanamayacağına inanmaya çalışıyorum ben.Planlar hep tek golden,tek maçtan gidiyor.Şuan arşiv oldu resmen tek maçlar tek gollük kuponlar.
    Bırakalım gitsin hocam ya böyle giderse daha çok kaybedicez girdiğimiz günahlarda cabası
  • 08-09-2012, 03:45:16
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kasa kuponu çıkartıyordum tempodan basmak için bu konuyu gördüm açıkçası ben asla bırakamam ama tabi ki yinede senin kararın en doğrusu elindeki paran sana kalacak.
  • 08-09-2012, 04:30:32
    #32
    bende çok oynardım bıraktım işlerime yoğunlaşınca unutuverdim sizede öneririm uğraşıcak işler bulun kendinize
  • 08-09-2012, 08:06:12
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    "Kasa her zaman kazanır."
  • 08-09-2012, 13:35:26
    #34
    En iyisi yasal bahis sitelerinden hırs yapmadan 2 lira 2 lira oynamak
  • 08-09-2012, 16:08:59
    #35
    profesyonel destek alın hocam
  • 08-09-2012, 16:54:34
    #36
    Bir kere yüksek oynamaya başladı mı 2 lira ile oynamak zevk vermez.