yada Kasa daima kazanır.Ama bendeki bu değil işte.Kasanın daima kazanamayacağına inanmaya çalışıyorum ben.Planlar hep tek golden,tek maçtan gidiyor.Şuan arşiv oldu resmen tek maçlar tek gollük kuponlar.
Bırakalım gitsin hocam ya böyle giderse daha çok kaybedicez girdiğimiz günahlarda cabası