• 08-09-2012, 02:05:23
    #19
    nefse o kadar hoş gelirki havadan gelen para. Oysaki bizden aldıkları...

    iddaa a tövbe ettim o gün bugündür oynamıyorum ama arkadaşlarımdan gördükçe heyecanlanıp acaba bendemi oynasam dediğim günler...

    Kaybettiğim paralar.Boşa harcanmış saatlerde cabası gözümün önüne geldikçe , boşver diyorum elindeki para senin ama ordaki senin hiç bi zaman değil olmadı olmayacak.

    Elindekinin kıymetini bilip onunla yaşamayı onunla tatmin olup fazlada gözü olmamayı öğrenmeyi seçmelisin kardeşim.
  • 08-09-2012, 02:07:00
    #20
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum o paranın haram olduğuna kendini inandırırsan demiyorum,zaten haram para,şans oyunları dinimizde yasaktır,o paradan gelenin işe yaramayacağı,hayra vesile olmayacağı bilinmelidir,yok şanş işi,yok oyundur diyerek kendını kandırmamalısın

    ancak kendini bu paradan hayır gelmeyecegıni ogretirsen,yaşadıklarını doğru yorumlarsan bırakabilirsin

    yorum 1
    zaten gelen paradan hayır gelse,kazandıklarınla oynayarak her seferınde kazanman gerekirdi


    yorum 2
    bu kadar zamanını aldığı halde kazanamıyosan zatn o paradan hayr gelmyeceggını biliyosndur


    benım bir aile dostum iddaa yüzünden cocuklarının gozu onunde kendını camdan attı,evini arabasını + 500 bin lira borcu vardı bankaya,en son intihar etti

    düşün sen bu adamın kaybettiği parayı,icinde 'ah' olan parayı alıyosun ( Tabi kazansan )

    icinde goz olan paradan hayır gelmez,her kazandıgında iddaa yuzunden sonen aileleri düşün,sen oynayarak bunlara destek oluyosun + gelen para da 'ah' oldugunu,yanıp sonen aileler,babalar cocuklar oldugunu unutma

    kendı kendını yorumladıgın da

    yorum1,yorum 2 gibi ekledıgım maddelerın yorum 100 e kadar gittigini goreceksın,yeterki iste ve düşün
    Yorumunuz için teşekkürler hocam önerilerinizi dikkate alacağım
  • 08-09-2012, 02:09:21
    #21
    Ev araba arsa ne varsa sat elde sıfır kalınca aklın başına gelir. Bence naçizane bir öneri...
  • 08-09-2012, 02:16:18
    #22
    Zahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ev araba arsa ne varsa sat elde sıfır kalınca aklın başına gelir. Bence naçizane bir öneri...
    Allah korusun hocam ne yaptınız
  • 08-09-2012, 02:18:44
    #23
    bende bi zaman her bulduğum parayı bu merete verirdim artık oynamıyorum çok şükür. ilk başlarda bırakmak için zorlandım ama sabrın sonu selamet kurtuldum yaptığım kupon yüzünden izlediğim maçtan zevk alamıyordum resmen. şimdi al cips kolayı izle keyifçe premier ligi
  • 08-09-2012, 02:28:41
    #24
    f1squad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende bi zaman her bulduğum parayı bu merete verirdim artık oynamıyorum çok şükür. ilk başlarda bırakmak için zorlandım ama sabrın sonu selamet kurtuldum yaptığım kupon yüzünden izlediğim maçtan zevk alamıyordum resmen. şimdi al cips kolayı izle keyifçe premier ligi
    Bende bi bırakabilsem şöyle rahat rahat küfürsüz bi premier lig izleyebilsem
  • 08-09-2012, 02:50:31
    #25
    Üyeliği durduruldu
    yalnız değilsin bu konuda.bizden niceleri vardır daha beterleri.ben 13-14 yaşımdan beri oynuyorum prof oldum artık.2003-2004 senesinde geldi galiba yanılmıyorsam iddaa Türkiyeye.Oranlar hayli yüksekti 2/1 oranları 75-60-50 arası değişiyordu Düşünün ta ozamandan futbol aşkı nerelere dönüştü.Aynı zamanda futbolda oynuyordum.Şuan 20 yaşındayım Tempobet,Tipico üyeliklerim var.Geçen ay agladığımı hatırlıyorum 7000 tl alıcaktım.Belki yine yarısından çoğu bahislerde denenecekti ama.İşte olmadı.Hala içimde o hırs var yenemediğim kumar tutkum.Bir ara Televizyonlarda ve gazetelerde çıkan bir genç vardı 970 bine getirmiş bakiyesini.Sonra 3 yada 4 trilyona zorlamış.Annesinin evini vs. satarak oralara getirmiş.Tabi bir anda işler ters gidip dibi görünce intihar etmiş çocuk.Veya öldürülmüş.Bende bu hafta İphone 4'ümü satmayı düşünüyorum.İlerde de evimi vs.
  • 08-09-2012, 02:55:57
    #26
    Andrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yalnız değilsin bu konuda.bizden niceleri vardır daha beterleri.ben 13-14 yaşımdan beri oynuyorum prof oldum artık.2003-2004 senesinde geldi galiba yanılmıyorsam iddaa Türkiyeye.Oranlar hayli yüksekti 2/1 oranları 75-60-50 arası değişiyordu Düşünün ta ozamandan futbol aşkı nerelere dönüştü.Aynı zamanda futbolda oynuyordum.Şuan 20 yaşındayım Tempobet,Tipico üyeliklerim var.Geçen ay agladığımı hatırlıyorum 7000 tl alıcaktım.Belki yine yarısından çoğu bahislerde denenecekti ama.İşte olmadı.Hala içimde o hırs var yenemediğim kumar tutkum.Bir ara Televizyonlarda ve gazetelerde çıkan bir genç vardı 970 bine getirmiş bakiyesini.Sonra 3 yada 4 trilyona zorlamış.Annesinin evini vs. satarak oralara getirmiş.Tabi bir anda işler ters gidip dibi görünce intihar etmiş çocuk.Veya öldürülmüş.Bende bu hafta İphone 4'ümü satmayı düşünüyorum.İlerde de evimi vs.
    Aynı şekilde bende kıl payı çok büyük paralar kaçırdım ve o paraları elde edebilmek için herşeyi denedim bir ara kasada 10bin vardı 2 günde eridi gitti para oysa ne hayallerim vardı .
  • 08-09-2012, 02:59:04
    #27
    Üyeliği durduruldu
    @FOX Bak dostum.