• 06-09-2012, 00:33:39
    #10
    yarın çıkıp cenaze namazı kılanlar olursa şaşırmayın
  • 06-09-2012, 00:36:28
    #11
    Ya olse hic fragmana koyarlarmi sirf bizi daha cok heycanlandirmak icin yapiyorlar nabiz yukseltiyorlar amerikanin oyununa gelmeyin .d

    Nokia 3310 Cihazimdan Tapatalk 2 ile Gönderildi
  • 06-09-2012, 00:37:47
    #12
    devletin yeni bir oyunu memati o mezardan çıkarrrrrrr
  • 06-09-2012, 00:39:17
    #13
    ben zaten vurulduğunu medyadan öğrendim. mematinin oğlu öldürüldüğünde izlememe kararı almıştım. gerek yoktu çocuk cinayetine. üstüne bir de elinde büyüyen selviye hacılanması ne olursa olsun zaten yakışıksız oldu. ( ki bunu da izleyerek öğrenmedim, medyadan)

    benim için zaten bitmiş diziydi. memati ölse nolur ölmese nolur.
  • 06-09-2012, 00:48:53
    #14
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarın çıkıp cenaze namazı kılanlar olursa şaşırmayın
    https://www.r10.net/1065728067-post42.html

    Bekleriz
  • 06-09-2012, 00:54:30
    #15
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarın çıkıp cenaze namazı kılanlar olursa şaşırmayın
    cuma günü gelmiyon mu sen cenaze namazına yav. gürkan uygun'da katılacak hem
  • 06-09-2012, 00:56:25
    #16
    Galbimizde yaşıyor :|
  • 06-09-2012, 01:09:51
    #17
    Üyeliği durduruldu
    rahmetliyi severdim ahh ahh .d
  • 06-09-2012, 01:11:05
    #18
    mekanı cennet olsun