ben zaten vurulduğunu medyadan öğrendim. mematinin oğlu öldürüldüğünde izlememe kararı almıştım. gerek yoktu çocuk cinayetine. üstüne bir de elinde büyüyen selviye hacılanması ne olursa olsun zaten yakışıksız oldu. ( ki bunu da izleyerek öğrenmedim, medyadan)

benim için zaten bitmiş diziydi. memati ölse nolur ölmese nolur.