• 06-09-2012, 01:19:49
    #19
    Memati dizide ölmüş olsa bile bir nokta dikkatimi çekti. Bilmem dikkatini çeken oldumu ? Memati son saniyelerde "Sen nefes aldıkça bende alacağım diyor" Bence ara ara Polat'ın hayali olarak dizide görülebilir. Vadi'dir bu yapılır.
  • 06-09-2012, 12:34:44
    #20
    MBD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Memati dizide ölmüş olsa bile bir nokta dikkatimi çekti. Bilmem dikkatini çeken oldumu ? Memati son saniyelerde "Sen nefes aldıkça bende alacağım diyor" Bence ara ara Polat'ın hayali olarak dizide görülebilir. Vadi'dir bu yapılır.
    Evet ara ara görülebilme ihtimali var ama sürekli olarak değil başka projelerde bulunmak istiyormuş.
  • 06-09-2012, 12:38:15
    #21
    Ölse bile geri canlanır. Zaten dizide bir bölüm birisi uçuyor birisi zıplıyor ne olduğu belli değil.

    Bu dizi çakır zamanın'da iyiydi ilk başlarda ondan sonra hiç tadı kalmadı zaten.
  • 06-09-2012, 12:40:14
    #22
    Hayret uzattıkça uzattılar bu diziyi de ya.. Ne zaman final yapacaklar gerçekten merak ediyorum.. Bizim gibi millet böyle dizileri seyrettikten sonra uzun yıllar izleriz gibime geliyor..
  • 06-09-2012, 16:40:27
    #23
    gencejder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayret uzattıkça uzattılar bu diziyi de ya.. Ne zaman final yapacaklar gerçekten merak ediyorum.. Bizim gibi millet böyle dizileri seyrettikten sonra uzun yıllar izleriz gibime geliyor..
    bitirmezler adamlar atv ile yeni anlastı daha bir çok bölüm görcez adamlar bal yediği kovanı kesermi
  • 06-09-2012, 16:53:51
    #24
    bu memati değil miydi racon diye sultanla evlenen abdülheye dünyayı dar eden. sonra gitti selviyle takıldı. polat inciyle takıldı. ne de olsa dizi amerikan kanalına taşındı. amerikanlar da kurtlar vadisine how i met your mother muamelesi yaptılar.
  • 06-09-2012, 17:27:11
    #25
    bassedas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu memati değil miydi racon diye sultanla evlenen abdülheye dünyayı dar eden. sonra gitti selviyle takıldı. polat inciyle takıldı. ne de olsa dizi amerikan kanalına taşındı. amerikanlar da kurtlar vadisine how i met your mother muamelesi yaptılar.
    Eski vadiciler bilir. İnci Polat'a birlikte olmayı teklif ettiğinde Polat namusunu hemen verecek olan kadına sadece acırım demişti, ama ya sonra? Pembe dizi oldu be.
  • 06-09-2012, 17:35:41
    #26
    Çakır geri gelse ya madem. O zaman güzel olurdu
  • 06-09-2012, 18:08:41
    #27
    Bana kalırsa göğüsteki deliği unuttular ki gerçekten çok büyük bir hata. İzleyenler bilir dexter da arasıra babası geliyor konuşuyor. Mematiyi de öyle bişey yapacaklar. Ama zaten benim için vadi 93 de bitmiştir. Sonrası çok kalitesiz.