askerlik şubesine gitmekten bu kadar korkmayın ya.kimseyi öyle yaka paça askere almıyolar arkadaşlar
sen öle san konyada cihanbeyli askerlik şubesinde öle degil baktı ki adam yoklmaya gelmemiş adam tecil ettirecem diyor tipine bakıyorlar düzgün degilse eve bile göndermiyorlar diye biliyorum
sen öle san konyada cihanbeyli askerlik şubesinde öle degil baktı ki adam yoklmaya gelmemiş adam tecil ettirecem diyor tipine bakıyorlar düzgün degilse eve bile göndermiyorlar diye biliyorum
sen öle san konyada cihanbeyli askerlik şubesinde öle degil baktı ki adam yoklmaya gelmemiş adam tecil ettirecem diyor tipine bakıyorlar düzgün degilse eve bile göndermiyorlar diye biliyorum
Yoklamaya gitmemenin cezası askerlik diye biliyorum
2 yıllık üniversiteyi 2 ders bırakarak alttan 4 yıldır okuyorum Neden peki ? Askerlik korkusu. Ama ne kadar korkarsak korkalım her erkeğin gideceği tek merhametli kucak TSK
Dipnot: Neden 2 ders bıraktın derseniz eğer tek ders bırakırsanız, tek ders sınavıydı falan bi şekilde mezun ediyolar.Askerlikten kaytarmak sitiyosanız tek ders bırakmayın :P
2 yıllık üniversiteyi 2 ders bırakarak alttan 4 yıldır okuyorum Neden peki ? Askerlik korkusu. Ama ne kadar korkarsak korkalım her erkeğin gideceği tek merhametli kucak TSK
Dipnot: Neden 2 ders bıraktın derseniz eğer tek ders bırakırsanız, tek ders sınavıydı falan bi şekilde mezun ediyolar.Askerlikten kaytarmak sitiyosanız tek ders bırakmayın :P