• 30-09-2007, 13:10:15
    #19
    Cagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    askerlik şubesine gitmekten bu kadar korkmayın ya.kimseyi öyle yaka paça askere almıyolar arkadaşlar
    sen öle san konyada cihanbeyli askerlik şubesinde öle degil baktı ki adam yoklmaya gelmemiş adam tecil ettirecem diyor tipine bakıyorlar düzgün degilse eve bile göndermiyorlar diye biliyorum
  • 30-09-2007, 14:11:33
    #20
    ahmet2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen öle san konyada cihanbeyli askerlik şubesinde öle degil baktı ki adam yoklmaya gelmemiş adam tecil ettirecem diyor tipine bakıyorlar düzgün degilse eve bile göndermiyorlar diye biliyorum
    sen 10 yıl askerden kaçarsan tabii yakalarlar.
  • 30-09-2007, 14:35:55
    #21
    ahmet2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen öle san konyada cihanbeyli askerlik şubesinde öle degil baktı ki adam yoklmaya gelmemiş adam tecil ettirecem diyor tipine bakıyorlar düzgün degilse eve bile göndermiyorlar diye biliyorum
    Yoklamaya gitmemenin cezası askerlik diye biliyorum
  • 30-09-2007, 14:37:24
    #22
    2 yıllık üniversiteyi 2 ders bırakarak alttan 4 yıldır okuyorum Neden peki ? Askerlik korkusu. Ama ne kadar korkarsak korkalım her erkeğin gideceği tek merhametli kucak TSK

    Dipnot: Neden 2 ders bıraktın derseniz eğer tek ders bırakırsanız, tek ders sınavıydı falan bi şekilde mezun ediyolar.Askerlikten kaytarmak sitiyosanız tek ders bırakmayın :P
  • 01-10-2007, 00:38:03
    #23
    kaanmurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıllık üniversiteyi 2 ders bırakarak alttan 4 yıldır okuyorum Neden peki ? Askerlik korkusu. Ama ne kadar korkarsak korkalım her erkeğin gideceği tek merhametli kucak TSK

    Dipnot: Neden 2 ders bıraktın derseniz eğer tek ders bırakırsanız, tek ders sınavıydı falan bi şekilde mezun ediyolar.Askerlikten kaytarmak sitiyosanız tek ders bırakmayın :P
    evet tecrübe konuşuyo