askerlik şubesine gitmekten bu kadar korkmayın ya.kimseyi öyle yaka paça askere almıyolar arkadaşlar
sen öle san konyada cihanbeyli askerlik şubesinde öle degil baktı ki adam yoklmaya gelmemiş adam tecil ettirecem diyor tipine bakıyorlar düzgün degilse eve bile göndermiyorlar diye biliyorum