2 yıllık üniversiteyi 2 ders bırakarak alttan 4 yıldır okuyorum

Neden peki ? Askerlik korkusu. Ama ne kadar korkarsak korkalım her erkeğin gideceği tek merhametli kucak TSK
Dipnot: Neden 2 ders bıraktın derseniz eğer tek ders bırakırsanız, tek ders sınavıydı falan bi şekilde mezun ediyolar.Askerlikten kaytarmak sitiyosanız tek ders bırakmayın :P