• 01-09-2012, 14:39:53
    #19
    yorumlara ve detaya gırmeden sadece baslıktan bır sonuc cıkarmak ıstıyorum.

    89 yıl sonra Ataturk ten utanmayı bırakın, 89 yıl sonra hangi atanızdan, gecmisinizden utanıyorsanız veyahut gecmisinizi gormezlikten geliyor ve bu ülkenin kurucularına saygısızlık ediyorsanız, kansız ve ******** bir kopekten daha acizsiniz demektir.
  • 01-09-2012, 14:47:12
    #20
    Kurumsal PLUS
    tmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her şey senaryo tek gerçek sizin bildikleriniz pardon bilmedikleriniz.
    bilmediğiniz konularda allah aşkına kesin yargılarla konuşmayın gülünç oluyorsunuz
    İşte Türkiye bu zihniyet sebebi ile ilerlemiyor. İlerlesede kör topal ilerliyor neden? Çünkü muhalefet yok. Bizim muhalefetimiz sadece hükümetin ak dediğine kara, kara dediğine ak demekle yetiniyor. Özgür düşünceleri ve fikirleri yok. Tıpkı sizin gibi. Ben araştırır, okur ve yorumlarım. Siyasetçi değilim. İyi ki siyasetçi de değilim. Anladığım kadarı ile Türkiye'de siyaset eğitimi muhalefetlikden ibaret. Size yorumlama ve düşünme yetisini verememişler.

    Bunları neden mi söylüyorum? İki mesajdır boş boş muhalefetlik yapmak yerine, kendi fikir ve düşüncelerinizi (hani o doğru olanları) bizimle paylaşsanızda bizde aydınlansak. Hani sizin yüksek lisans yaparken edindiğiniz engin bilgi ve tecrübelerinizden faydalansak.
  • 01-09-2012, 14:53:04
    #21
    TitusPullo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte Türkiye bu zihniyet sebebi ile ilerlemiyor. İlerlesede kör topal ilerliyor neden? Çünkü muhalefet yok. Bizim muhalefetimiz sadece hükümetin ak dediğine kara, kara dediğine ak demekle yetiniyor. Özgür düşünceleri ve fikirleri yok. Tıpkı sizin gibi. Ben araştırır, okur ve yorumlarım. Siyasetçi değilim. İyi ki siyasetçi de değilim. Anladığım kadarı ile Türkiye'de siyaset eğitimi muhalefetlikden ibaret. Size yorumlama ve düşünme yetisini verememişler.

    Bunları neden mi söylüyorum? İki mesajdır boş boş muhalefetlik yapmak yerine, kendi fikir ve düşüncelerinizi (hani o doğru olanları) bizimle paylaşsanızda bizde aydınlansak. Hani sizin yüksek lisans yaparken edindiğiniz engin bilgi ve tecrübelerinizden faydalansak.
    benim fikir ve düşüncelerim eğitim seviyeni aşacak kadardır olmadığı iddia edip komik duruma düşme.
    ben yazdıklarının neyini düzeltiyim ki
    sen bana;
    1450 yılında Abdulhamithan viyanayı fethetti diyorsun. neresinden tutsam yanlış
    1450 değil 1453, abdulhamithan değil sultan mehmet, viyana değil istanbul.

    siyaset muhalefet olmak demek değildir ama türkiyede her önüne gelen bilmedende budur budur dediği için malesef yanlışları düzeltmekle geçiyor yaşam
  • 01-09-2012, 15:25:25
    #22
    Kurumsal PLUS
    tmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim fikir ve düşüncelerim eğitim seviyeni aşacak kadardır olmadığı iddia edip komik duruma düşme.
    ben yazdıklarının neyini düzeltiyim ki
    sen bana;
    1450 yılında Abdulhamithan viyanayı fethetti diyorsun. neresinden tutsam yanlış
    1450 değil 1453, abdulhamithan değil sultan mehmet, viyana değil istanbul.

    siyaset muhalefet olmak demek değildir ama türkiyede her önüne gelen bilmedende budur budur dediği için malesef yanlışları düzeltmekle geçiyor yaşam

    Yıllardır medya sektöründeyim. Senin kitaplardan okuduğunu hocalarından duyduklarını ben birinci ağızlardan duyuyor ve bizzat gözlemliyorum Bana yaşanılanları ve yaşatılanları anlatma. Üzgünüm ama eğitim sadece cehaleti alır.

    Neyse konuyu saptırmanın ve kişiselleştirmenin anlamı yok.
  • 01-09-2012, 16:13:05
    #23
    JoEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sözcü mü? Ayak gazetesi..
    Maalesef taraf gazetesi taze bitti..
  • 01-09-2012, 16:15:44
    #24
    Üyeliği durduruldu
    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu söyleyenlerin kaç tanesi acaba bu vatana hayırlı bir şey yapmak için uğraşıyor. Atatürk'ü 10 Kasım'da,cumhuriyeti 29 Ekim'de hatırlamak ile bilgisayar başından vatan kurtarılmıyor maalesef Cumhuriyet elden gidiyor sömürge oluyoruz vs. diyenlerin çoğu ertesi gün Starbucks'a gidip kahve içiyor,Burger King'de yemek yiyor.
    Sözüm size değil geneldir.
    Siz açın öyle yerler orda takılalım.En azından bunları yazanlar sizin gibi düşünmüyor , en azından burda yazan 5-10 kişi , geri kalan milyonlarca kişi sizin gibi düşündüğü için bu haldeyiz.

    Ayrıca işini hakkıyla yapan , hileyle - rüşvetle işi olmayan , askerden kaçmayan , vatan malına zarar vermeyen , vergisini veren herkes vatanseverdir , kurtarıcıdır.

    Lütfen bu zihniyetten kurtulun , ne yapmamızı bekliyorsunuz silahımızı alıp onlara bunlara ateş mi açalım ? Yada para kazandığımız bilgisayarı bırakıp boş boş sürtelim mi ?

    Ne kadar saçma düşünenler var..
  • 01-09-2012, 17:14:50
    #25
    TitusPullo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllardır medya sektöründeyim. Senin kitaplardan okuduğunu hocalarından duyduklarını ben birinci ağızlardan duyuyor ve bizzat gözlemliyorum Bana yaşanılanları ve yaşatılanları anlatma. Üzgünüm ama eğitim sadece cehaleti alır.

    Neyse konuyu saptırmanın ve kişiselleştirmenin anlamı yok.
    kısır tartısmaya sokuyorsun nerden ne okudugumu bilmeden konuşma nolur.
    alınmamış cehalet ve diğeride varsa insanda o daha fenadır bunuda bilmeni isterim. bilgin varsa tartışırız ama emin olmadıgın şeyden uzak dur.

    son mesajımdır tartışmak yersiz.
  • 01-09-2012, 19:27:18
    #26
    İlk Tunus'da o bitti Mısır Mısır bitti Libya ama Libya bitmeden Suriye ayaklandı Suriye bitmeden girdi zaten ayaklanmaya tamamen özentilik belki bizde bir şey yaparız diye Müslüman kanını akıtan dış güçler mi?
    Bence HAYIR çünkü Suriye'de Suriyeli mücahitler kendi ordusuna Suriye ordusu ile çatışıyor bir nevi pkk şerefsizleri gibi o şerefsizler Yüce TÜRK ordusuna ateş açıyor Suriye halkı diye mücahitler diyen kendine kişilerde kendi ülkesinin ordusuna ateş açıyor olay bu yani ayaklanmaya gerek yok oy zamanı seçmeyin kendi adayınızı seçin gitsin.
    Mesela ben şuan Türkiye Cumhuriyeti hükümetini sevmiyorum tarafını, düşüncelerini ama ayaklanıyor muyum? HAYIR oy zamanı onlara oy vermedim yine vermem olur biter yani ha seçilir oda zaten onun başarısı olur beni bağlamaz.
  • 01-09-2012, 19:50:11
    #27
    ben mi yanlış biliyorum yok sa Akp Suriye ve libya halkına destek vermedimi yani Atatürkün dediği şekilde yapılıyor