TitusPullo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıllardır medya sektöründeyim. Senin kitaplardan okuduğunu hocalarından duyduklarını ben birinci ağızlardan duyuyor ve bizzat gözlemliyorum Bana yaşanılanları ve yaşatılanları anlatma. Üzgünüm ama eğitim sadece cehaleti alır.

Neyse konuyu saptırmanın ve kişiselleştirmenin anlamı yok.
kısır tartısmaya sokuyorsun nerden ne okudugumu bilmeden konuşma nolur.
alınmamış cehalet ve diğeride varsa insanda o daha fenadır bunuda bilmeni isterim. bilgin varsa tartışırız ama emin olmadıgın şeyden uzak dur.

son mesajımdır tartışmak yersiz.