tmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her şey senaryo tek gerçek sizin bildikleriniz pardon bilmedikleriniz.
bilmediğiniz konularda allah aşkına kesin yargılarla konuşmayın gülünç oluyorsunuz
İşte Türkiye bu zihniyet sebebi ile ilerlemiyor. İlerlesede kör topal ilerliyor neden? Çünkü muhalefet yok. Bizim muhalefetimiz sadece hükümetin ak dediğine kara, kara dediğine ak demekle yetiniyor. Özgür düşünceleri ve fikirleri yok. Tıpkı sizin gibi. Ben araştırır, okur ve yorumlarım. Siyasetçi değilim. İyi ki siyasetçi de değilim. Anladığım kadarı ile Türkiye'de siyaset eğitimi muhalefetlikden ibaret. Size yorumlama ve düşünme yetisini verememişler.

Bunları neden mi söylüyorum? İki mesajdır boş boş muhalefetlik yapmak yerine, kendi fikir ve düşüncelerinizi (hani o doğru olanları) bizimle paylaşsanızda bizde aydınlansak. Hani sizin yüksek lisans yaparken edindiğiniz engin bilgi ve tecrübelerinizden faydalansak.