yorumlara ve detaya gırmeden sadece baslıktan bır sonuc cıkarmak ıstıyorum.

89 yıl sonra Ataturk ten utanmayı bırakın, 89 yıl sonra hangi atanızdan, gecmisinizden utanıyorsanız veyahut gecmisinizi gormezlikten geliyor ve bu ülkenin kurucularına saygısızlık ediyorsanız, kansız ve ******** bir kopekten daha acizsiniz demektir.