• 23-08-2012, 19:36:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,

    Neden böyle bir konu açtınız derseniz fikir danışmak için açtım.

    Mercedes alacak adam foruma konu açar mı demeyin, illa ki bilgisi olan ve kullanan vardır diye düşündüğüm için açtım.

    Ailecek kredi çekip Mercedes C180 serisinden bir araç almayı plânlıyoruz. Aracı krediyle alacağımız için araç sıfır olacak.

    Şimdi şöyle bir durum var,

    Mercedes-BENZ C180 BlueEFFICIENCY Sedan serisinde;

    Prime, Avantgarde, Avantgarde Sport, Elegance, Fascination, AMG Donanım paketleri bulunmakta.

    Fiyat listesini sıraladığımızda fiyatlar şu şekilde oluyor;

    //AMG > Fascination > Avantgarde Sport > Avantgarde = Elegance > Prime

    Yani en yüksek rakam //AMG serisine özel.

    Bize ne soruyorsun dostum derseniz,

    Mercedes'e binen , C serisine binmiş&binmekte olan kişilerden ya da Mercedes hakkında bilgisi olan kişilerden //AMG serisi hakkında bilgi istiyorum.

    Mâlumunuz yaşımız genç, hareketli arabaları seviyorum

    //AMG serisinin güç / hız ve konfor açısından durumu nedir?

    2011 model VolksWagen Transporter 102 HP 2.0 TDI motor araçta 240 kadran var, 225 i görüyor rahatça. Zorlasak 235 i görür.

    Bu //AMG serisine 260 kadran koymuşlar, 7 ileri vites triptronic diyor. Sport modülü (F1 mod) var mı acaba? Ve gösterdiği kadranı vurur mu?

    Hızla ne derdin var derseniz, herhangi bir derdim yok, eğer gösterdiği kadranı vuracaksa çip taktırmayacağım

    Görüşlerinizi bekliyorum..

    Kısacası spor bir araba düşünüyorum
  • 23-08-2012, 20:39:04
    #2
    kızılay dağıtmış gibi her taraf c180 dolu.

    konfor

    klasik mercedes işte arabadan inmek istemiceğin bi rahatlığı var ama her taraf bu araçlardan dolu, bunun yerine yeni 3 kasa dizel bmw öneririm.

    yakıt

    su gibi içer namussuz, bunun yerine yeni 3 kasa dizel bmw öneririm

    performans

    araçtan ne istediğinize bağlı tabi de hızlanması ıvır zıvırı tatmin edici. Yeterli bulmazsanız çiplersiniz ancak sizin yerinizde olsam sıfır mercedesi çiplemem bakire kalsın bi süre ayrıca çiplendiğinde bardakla içtiği benzini sürahiyle içmeye başlicak, bunun yerine 3 kasa dizel bmw alıp çiplemek daha mantıklı.

    sözün özü yeni 3 kasa dizel bmw diyorum mercedes almak c serisinde bi farklılık yaratmıyor artık çünkü ipini koparan c serisine saldırdı. ama yeni kasa 3 serisi kimseciklerde yok

    kazasız belasız
  • 23-08-2012, 21:45:08
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Vescox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kızılay dağıtmış gibi her taraf c180 dolu.

    konfor

    klasik mercedes işte arabadan inmek istemiceğin bi rahatlığı var ama her taraf bu araçlardan dolu, bunun yerine yeni 3 kasa dizel bmw öneririm.

    yakıt

    su gibi içer namussuz, bunun yerine yeni 3 kasa dizel bmw öneririm

    performans

    araçtan ne istediğinize bağlı tabi de hızlanması ıvır zıvırı tatmin edici. Yeterli bulmazsanız çiplersiniz ancak sizin yerinizde olsam sıfır mercedesi çiplemem bakire kalsın bi süre ayrıca çiplendiğinde bardakla içtiği benzini sürahiyle içmeye başlicak, bunun yerine 3 kasa dizel bmw alıp çiplemek daha mantıklı.

    sözün özü yeni 3 kasa dizel bmw diyorum mercedes almak c serisinde bi farklılık yaratmıyor artık çünkü ipini koparan c serisine saldırdı. ama yeni kasa 3 serisi kimseciklerde yok

    kazasız belasız
    3 kasa dizel bmw den kesinlikle haz etmem. bmw arabasından haz etmem.

    bmw arabası ne biliyim ya mahalle bebelerinin işi gibi geliyor serseri arabası bence.

    mercedesle son kadranda 260 la yol oldukça gidersin ama bmw arabasıyla gidemezsin. motor aksamları cok farklı.

    ayrıca bmw nin takla riski aşırı fazla.

    bmw nin 7 kasası , mercedesin e kasasının konforunu vermiyor.

    s kasasını zaten bmw nin hiç bi kasasıyla kıyaslayamazsın.

    S 500 LONG denen bi canavar olduğu sürece, cumhurbaşkanı ve birçok yetkili bmw ye binmez ..

    asıl öğrenmek istediğim, AMG paketinde motor aksamı değişiyor mu?

    gösterdiği 260 kadranı vuruyor mu? Sport vites seçeneği var f1 modül yani
  • 23-08-2012, 21:55:21
    #4
    benzinlimi yoksa dizelmi düşünüyorsun?
  • 23-08-2012, 22:28:59
    #5
    Yaşın yetiyor mu la senin ?
  • 24-08-2012, 03:18:38
    #6
    kesinlikle önermiyorum binmiş birisi olarak sakın alma bir arkadaşım aldı çok bindim biniyorum sürekli memnun değil kesinlikle o paraya 320 d alırsın paşalar gibi. gitse gitmiyor araba.çok yakıyor rahat değil taş gibi sert benim caravelle ondan rahat vallahi.sakın alma dostum.
  • 24-08-2012, 04:03:37
    #7
    WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 kasa dizel bmw den kesinlikle haz etmem. bmw arabasından haz etmem.

    bmw arabası ne biliyim ya mahalle bebelerinin işi gibi geliyor serseri arabası bence.

    mercedesle son kadranda 260 la yol oldukça gidersin ama bmw arabasıyla gidemezsin. motor aksamları cok farklı.

    ayrıca bmw nin takla riski aşırı fazla.

    bmw nin 7 kasası , mercedesin e kasasının konforunu vermiyor.

    s kasasını zaten bmw nin hiç bi kasasıyla kıyaslayamazsın.

    S 500 LONG denen bi canavar olduğu sürece, cumhurbaşkanı ve birçok yetkili bmw ye binmez ..

    asıl öğrenmek istediğim, AMG paketinde motor aksamı değişiyor mu?

    gösterdiği 260 kadranı vuruyor mu? Sport vites seçeneği var f1 modül yani
    amg pakette motor aksamı değişmiyor sadece donanım değişiyor ama f1 olaylarını bilmiyorum.

    hocam biz c180lerden 3 kasalardan bahsederken siz makam arabalarını kıyasa soktunuz o taraflara hiç girmeyelim çünkü dediğiniz gibi mercedes üstün gelir. ancak ;

    kadran sonunu vurdurursunuz tabiki bomboş hafif eğik bir yolda zor bişey değil sonuçta ama ne mercedes c180de ne de bmw 3.20 de kadranın sonuna kadar rahatlıkla gelip sonra o hızla yol oldukça gidemezsiniz. Buna değil mercedes bmw hiçbir arabanın motor aksamı müsade etmez.

    bmw 3.20 mercedes c180i performansta her türlü tokatlar.

    bmw'nin dtc sistemi mercedesin espsini ezer ne takla atması hocam

    burda marka fanatikliği yapmıyorum yanlış anlaşılmasın ancak farklılık diye bir olay var ortalık c180 dolu geçen okulun otoparkında c180leri saydık yaklaşık 15-16 tane çıktı bide yeni kasa 3.20ye baktık sadece 1 taneydi umarım anlatabilmişimdir eğer imkanınız varsa size farklılık katan bir araç almanızı öneririm.

    konudaki son mesajımdır simdiden hayırlı olsun kazasız belasız
  • 24-08-2012, 10:29:11
    #8
    Vescox orjinal AMG dediğin olay donanım değil motor olayıdır, ilk önce onu araştır.
    C180'e çok yakıyor diyorsan hiç arabaya felan binme.Bmw 3.20 gelsin C180 kompressor'ü tokatlasın ben kendi arabamın anahtarını sana vereceğim. Ağırdan gel biraz.

    Kardeş hız istiyorsan Volvo alabilirsin. Bende 2001 S60 T5 var. 2.3 motor 250 beygir turbo. Bmw 3.20'yide Mercedes c180'ide geri geri alırım, övmek için söylemiyorum. Ve bu fiyata alınabilecek en hızlı arabalardan biri fiyatı 25-30 bin tl. Biraz model yükselsin yakıt önemli değil diyorsan 2004 model S60 R var 2.5 motor 300 beygir, onların fiyatıda 40-50 bin tl.

    Ama Mercedes istiyorsan aldığın araba avantgarde olsun doluluk için.
  • 24-08-2012, 11:18:51
    #9
    Üyeliği durduruldu
    S7V7N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benzinlimi yoksa dizelmi düşünüyorsun?
    benzinli hocam, dizellerde amg paketi yok bide çok pahalı. ayrıca amg serisi yok dizellerde

    GuNGoR35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşın yetiyor mu la senin ?
    transportera yetiyosa demekki onada yetiyo güngör laf kalabalığı yapma

    korkufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kesinlikle önermiyorum binmiş birisi olarak sakın alma bir arkadaşım aldı çok bindim biniyorum sürekli memnun değil kesinlikle o paraya 320 d alırsın paşalar gibi. gitse gitmiyor araba.çok yakıyor rahat değil taş gibi sert benim caravelle ondan rahat vallahi.sakın alma dostum.
    hocam ben bmw arabasından haz etmiyorum. konfor sıfır bmw nin 3 kasalarında. takoz gibi araba. lütfen bmw önerisi yapmayın

    Vescox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amg pakette motor aksamı değişmiyor sadece donanım değişiyor ama f1 olaylarını bilmiyorum.

    hocam biz c180lerden 3 kasalardan bahsederken siz makam arabalarını kıyasa soktunuz o taraflara hiç girmeyelim çünkü dediğiniz gibi mercedes üstün gelir. ancak ;

    kadran sonunu vurdurursunuz tabiki bomboş hafif eğik bir yolda zor bişey değil sonuçta ama ne mercedes c180de ne de bmw 3.20 de kadranın sonuna kadar rahatlıkla gelip sonra o hızla yol oldukça gidemezsiniz. Buna değil mercedes bmw hiçbir arabanın motor aksamı müsade etmez.

    bmw 3.20 mercedes c180i performansta her türlü tokatlar.

    bmw'nin dtc sistemi mercedesin espsini ezer ne takla atması hocam

    burda marka fanatikliği yapmıyorum yanlış anlaşılmasın ancak farklılık diye bir olay var ortalık c180 dolu geçen okulun otoparkında c180leri saydık yaklaşık 15-16 tane çıktı bide yeni kasa 3.20ye baktık sadece 1 taneydi umarım anlatabilmişimdir eğer imkanınız varsa size farklılık katan bir araç almanızı öneririm.

    konudaki son mesajımdır simdiden hayırlı olsun kazasız belasız
    hocam amg serisinde motor aksamı değişmiyor diye duydum, donanım paketi değişiyor sadece. ha asıl amg C63 amg, 6300 motor ona yetecek para nerde..

    ben iyi veya kötü olsun aynı seride ve uzun yolda hiçbir bmw arabasının mercedesi tokatladığını görmedim açık konuşmak gerekirse.

    qktq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vescox orjinal AMG dediğin olay donanım değil motor olayıdır, ilk önce onu araştır.
    C180'e çok yakıyor diyorsan hiç arabaya felan binme.Bmw 3.20 gelsin C180 kompressor'ü tokatlasın ben kendi arabamın anahtarını sana vereceğim. Ağırdan gel biraz.

    Kardeş hız istiyorsan Volvo alabilirsin. Bende 2001 S60 T5 var. 2.3 motor 250 beygir turbo. Bmw 3.20'yide Mercedes c180'ide geri geri alırım, övmek için söylemiyorum. Ve bu fiyata alınabilecek en hızlı arabalardan biri fiyatı 25-30 bin tl. Biraz model yükselsin yakıt önemli değil diyorsan 2004 model S60 R var 2.5 motor 300 beygir, onların fiyatıda 40-50 bin tl.

    Ama Mercedes istiyorsan aldığın araba avantgarde olsun doluluk için.
    hocam volvo yaşlı adam arabası ya bana coupe tarzlı ama 4 kapılı bi araç lazım bunun içinde c180 ideal.

    bencede kesinlikle c180k amg yi 3.20 d tokatlayamaz. bmw arabası takoz gibi araba yaa

    bizde suan transporter 2011 var 2.0 102 beygir TDI, uzun yolda 225-230 rahat vurur ama hantal kalıyor işte.