kesinlikle önermiyorum binmiş birisi olarak sakın alma bir arkadaşım aldı çok bindim biniyorum sürekli memnun değil kesinlikle o paraya 320 d alırsın paşalar gibi. gitse gitmiyor araba.çok yakıyor rahat değil taş gibi sert benim caravelle ondan rahat vallahi.sakın alma dostum.