kızılay dağıtmış gibi her taraf c180 dolu.

konfor

klasik mercedes işte arabadan inmek istemiceğin bi rahatlığı var ama her taraf bu araçlardan dolu, bunun yerine yeni 3 kasa dizel bmw öneririm.

yakıt

su gibi içer namussuz, bunun yerine yeni 3 kasa dizel bmw öneririm

performans

araçtan ne istediğinize bağlı tabi de hızlanması ıvır zıvırı tatmin edici. Yeterli bulmazsanız çiplersiniz ancak sizin yerinizde olsam sıfır mercedesi çiplemem bakire kalsın bi süre ayrıca çiplendiğinde bardakla içtiği benzini sürahiyle içmeye başlicak, bunun yerine 3 kasa dizel bmw alıp çiplemek daha mantıklı.

sözün özü yeni 3 kasa dizel bmw diyorum mercedes almak c serisinde bi farklılık yaratmıyor artık çünkü ipini koparan c serisine saldırdı. ama yeni kasa 3 serisi kimseciklerde yok

kazasız belasız