kızılay dağıtmış gibi her taraf c180 dolu.
konfor
klasik mercedes işte arabadan inmek istemiceğin bi rahatlığı var ama her taraf bu araçlardan dolu, bunun yerine yeni 3 kasa dizel bmw öneririm.
yakıt
su gibi içer namussuz, bunun yerine yeni 3 kasa dizel bmw öneririm
performans
araçtan ne istediğinize bağlı tabi de hızlanması ıvır zıvırı tatmin edici. Yeterli bulmazsanız çiplersiniz ancak sizin yerinizde olsam sıfır mercedesi çiplemem bakire kalsın bi süre

ayrıca çiplendiğinde bardakla içtiği benzini sürahiyle içmeye başlicak, bunun yerine 3 kasa dizel bmw alıp çiplemek daha mantıklı.
sözün özü yeni 3 kasa dizel bmw diyorum

mercedes almak c serisinde bi farklılık yaratmıyor artık çünkü ipini koparan c serisine saldırdı. ama yeni kasa 3 serisi kimseciklerde yok
kazasız belasız