*R10'daki Arkadaşlarımıza Bir Resiim
19
●1.803
- 16-08-2012, 23:07:53Resim bir mesaj veriyor ama biz o resimden her zamanki gibi bir geyik çıkardık
- 17-08-2012, 01:04:01Geyik bizim işimizElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2012, 03:30:35Üyeliği durduruldu
- 17-08-2012, 03:44:20Ot yiyen köpek mi var hocam eşek onlarcorpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2012, 17:25:18Üyeliği durdurulduİpi kemirsinler
takım çalışmasını vurguluyor.
