Konu
*R10'daki Arkadaşlarımıza Bir Resiim
17-08-2012, 03:44:20
#15
MahmutCan
corpixx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ilk başta resimdekini at sandım sonra baktım köpekmiş
Ot yiyen köpek mi var hocam eşek onlar