Konu
*R10'daki Arkadaşlarımıza Bir Resiim
17-08-2012, 01:04:01
#11
SteyLeR
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Resim bir mesaj veriyor ama biz o resimden her zamanki gibi bir geyik çıkardık
Geyik bizim işimiz