• 13-08-2012, 04:38:24
    #1
    Selam arkadaşlar,

    25 Ağustos tarihinde evliliğimizin üzerinde 1 sene geçecek olan eşim için sizce ne yapmalıyım.

    Antalya' da yaşıyorum, aklıma çeşitli şeyler geliyor acaba hediyemi alsam ama ne alsam ve acaba bir yerleremi götürsem o güne özel falan ?


    ayrıca 6 aylık oldu birde erkek çocuğu bekliyoruz,

    bana acilen böyle aklınıza gelen ve fark yaratıcak fikirlerinizi iletirseniz cidden sevinirim bu günlerde işler projeler derken valla kafam pek çalışmıyor o günüde eşimin sıradan bir günmüş gibi geçirmesini istemiyorum.
  • 13-08-2012, 04:41:51
    #2
    İşi bence fazla büyütme, şimdilik akşam yemeği yeter bence, ufaklık gelince güzel bir tek taş alırsın
  • 13-08-2012, 04:45:18
    #3
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşi bence fazla büyütme, şimdilik akşam yemeği yeter bence, ufaklık gelince güzel bir tek taş alırsın

    Aynen güzel fikir aslında bende böyle düşünüyorum ama hani böyle antalyada olupta yada heryerde olupta böyle farklı birşey yapabilirmiyim yada yapmalıyım ?
  • 13-08-2012, 04:52:55
    #4
    tekne yada benzeri birşey kirala. başbaşa bir akşam yemeği yiyin akdenizin ortasında mum eşliğinde...
  • 13-08-2012, 04:55:14
    #5
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tekne yada benzeri birşey kirala. başbaşa bir akşam yemeği yiyin akdenizin ortasında mum eşliğinde...
    Biraz önce baktım netten nettekiler pahalı ama bir arkadaşla konuştum çok ucuz fiyatlardan bahsetti buda güzel fikir üstadım eyw.
  • 13-08-2012, 05:03:28
    #6
    UniBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz önce baktım netten nettekiler pahalı ama bir arkadaşla konuştum çok ucuz fiyatlardan bahsetti buda güzel fikir üstadım eyw.
    Allah etmesin, 6aylık hamilelik için bir sıkıntı falan olur bence daha sade daha nezih bir aktivite seçin hocam ne olur ne olmaz
  • 13-08-2012, 05:09:09
    #7
    MBD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah etmesin, 6aylık hamilelik için bir sıkıntı falan olur bence daha sade daha nezih bir aktivite seçin hocam ne olur ne olmaz
    şu ana kadar tekne vs diye baya baya ciddi düşünüyordum doğru diyorsunuz üstadım demekki ole hareket eden tekne misali birşey yapmayacağım.
  • 13-08-2012, 05:13:14
    #8
    UniBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu ana kadar tekne vs diye baya baya ciddi düşünüyordum doğru diyorsunuz üstadım demekki ole hareket eden tekne misali birşey yapmayacağım.

    Olurya bulantı olur, başdönmesi olur ya da daha fenası sancısı tutabilir. Hiç gereği yok. Riskli yani hemde oldukça. Hem bebek hem anne için. Siz güzel bir restorana gidin. Madem birşeyler yapmak istiyorsunuz imkanlar dahilinde kesenin ağzını açın. Antalya'ya tatile geldiğimizde güzel yerlere gidiyoruzda şimdi sizin için ambiyans oldukça önemli sağdan soldan tavsiyeleri değerlendirin aralarında bir seçim yaparak güzel bir mekana gidin. Finalde bir demet gül yahut hoşlanılan bir çiçek ile kapanış yapılabilir.
  • 13-08-2012, 05:15:38
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bence güzel bir mekanda akşam yemeği idealdir. Fazla abartılı şeyler yapmanı tavsiye etmem,yoksa birdahaki sene beklentiler yükselebilir