İşi bence fazla büyütme, şimdilik akşam yemeği yeter bence, ufaklık gelince güzel bir tek taş alırsın
Aynen güzel fikir aslında bende böyle düşünüyorum ama hani böyle antalyada olupta yada heryerde olupta böyle farklı birşey yapabilirmiyim yada yapmalıyım ?