Selam arkadaşlar,
25 Ağustos tarihinde evliliğimizin üzerinde 1 sene geçecek olan eşim için sizce ne yapmalıyım.
Antalya' da yaşıyorum, aklıma çeşitli şeyler geliyor acaba hediyemi alsam ama ne alsam ve acaba bir yerleremi götürsem o güne özel falan ?
ayrıca 6 aylık oldu birde erkek çocuğu bekliyoruz,
bana acilen böyle aklınıza gelen ve fark yaratıcak fikirlerinizi iletirseniz cidden sevinirim bu günlerde işler projeler derken valla kafam pek çalışmıyor o günüde eşimin sıradan bir günmüş gibi geçirmesini istemiyorum.