• 12-08-2012, 02:45:36
    #10
    bLeedCry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Antalya genel olarak rahat, eziyeti sadece denetleme dönemlerinde olur o da ilçe karakolda olduğu için bi' şey ifade edeceğini sanmıyorum. En fazla tabak çanak, koğuş vs denetlerler..
    Ben Kıbrıs'da yaptım askerliğimi fakat Antalya'da yaşıyorum ve tanıdık subaylar vs işittiğim rahat olduğu yönünde..
    Usta Akseki hayatımda gördüğüm en saçma yer, Antalyayla pek alakası yok zaten bence. Konya'ya daha yakın
  • 12-08-2012, 02:46:04
    #11
    Anladım inşallah güzel bir askerlik geçirerek hayırlısıyla yapıp gelir. İlk günden özlük dosyasını unutması gibi başka kötü talihsizlik yaşamaz inşallah. Teşekkür ederim arkadaşlar cevaplarınızla az da olsa rahatlattınız.

    NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Usta Akseki hayatımda gördüğüm en saçma yer, Antalyayla pek alakası yok zaten bence. Konya'ya daha yakın
    Saçma derken küçük bir yer olduğu için mi? Zaten daha önceden Konya'nın kazasıymış.
  • 12-08-2012, 17:12:43
    #12
    saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım inşallah güzel bir askerlik geçirerek hayırlısıyla yapıp gelir. İlk günden özlük dosyasını unutması gibi başka kötü talihsizlik yaşamaz inşallah. Teşekkür ederim arkadaşlar cevaplarınızla az da olsa rahatlattınız.
    Saçma derken küçük bir yer olduğu için mi? Zaten daha önceden Konya'nın kazasıymış.
    Evet küçük olduğu için dağ bayır her taraf
  • 12-08-2012, 17:13:06
    #13
    Arkadaşlar kardeşim teslim olmuş. Sadece kimliğini almışlar. Bugün istirahat vermişler. Yarında özlük dosyası kayıtları olacakmış. Bizde yarın hızlı kargoyla göndereceğiz. Bir gün sonrada orada olur.
  • 12-08-2012, 17:20:28
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı teskereler kardeşine hocam, bizde kuzenimi bu gece askere uğurladık. Bizimkiside kısa dönem yapacak. Allah yar ve yardımcıları olsun inşallah.
  • 12-08-2012, 17:47:32
    #15
    Allah razı olsun. Amin cümlemize...
  • 24-07-2013, 19:26:03
    #16
    Vay be nereden nereye kardeşim de bitirdi askerliği ondan sonra gitmeme rağmen bende