Antalya genel olarak rahat, eziyeti sadece denetleme dönemlerinde olur o da ilçe karakolda olduğu için bi' şey ifade edeceğini sanmıyorum. En fazla tabak çanak, koğuş vs denetlerler..
Ben Kıbrıs'da yaptım askerliğimi fakat Antalya'da yaşıyorum ve tanıdık subaylar vs işittiğim rahat olduğu yönünde..
Usta Akseki hayatımda gördüğüm en saçma yer, Antalyayla pek alakası yok zaten bence. Konya'ya daha yakın
Anladım inşallah güzel bir askerlik geçirerek hayırlısıyla yapıp gelir. İlk günden özlük dosyasını unutması gibi başka kötü talihsizlik yaşamaz inşallah. Teşekkür ederim arkadaşlar cevaplarınızla az da olsa rahatlattınız.
Anladım inşallah güzel bir askerlik geçirerek hayırlısıyla yapıp gelir. İlk günden özlük dosyasını unutması gibi başka kötü talihsizlik yaşamaz inşallah. Teşekkür ederim arkadaşlar cevaplarınızla az da olsa rahatlattınız.
Saçma derken küçük bir yer olduğu için mi? Zaten daha önceden Konya'nın kazasıymış.
Arkadaşlar kardeşim teslim olmuş. Sadece kimliğini almışlar. Bugün istirahat vermişler. Yarında özlük dosyası kayıtları olacakmış. Bizde yarın hızlı kargoyla göndereceğiz. Bir gün sonrada orada olur.