Anladım inşallah güzel bir askerlik geçirerek hayırlısıyla yapıp gelir. İlk günden özlük dosyasını unutması gibi başka kötü talihsizlik yaşamaz inşallah. Teşekkür ederim arkadaşlar cevaplarınızla az da olsa rahatlattınız.

NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Usta Akseki hayatımda gördüğüm en saçma yer, Antalyayla pek alakası yok zaten bence. Konya'ya daha yakın
Saçma derken küçük bir yer olduğu için mi? Zaten daha önceden Konya'nın kazasıymış.