saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım inşallah güzel bir askerlik geçirerek hayırlısıyla yapıp gelir. İlk günden özlük dosyasını unutması gibi başka kötü talihsizlik yaşamaz inşallah. Teşekkür ederim arkadaşlar cevaplarınızla az da olsa rahatlattınız.
Saçma derken küçük bir yer olduğu için mi? Zaten daha önceden Konya'nın kazasıymış.
Evet küçük olduğu için dağ bayır her taraf