• 10-08-2012, 19:58:38
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Başkan benim bir abimde var 1 çiftine araba veriyorlar..

    adalı, mermeri , miski, basma tepe ayna kuyruk kınalı sabuni
  • 10-08-2012, 20:15:00
    #20
    bende de 10 15 tane var anca bukadara indirebildim
    Bence kopması zor bir hobi diyelim beslemeyi düşünen arkadaşlara
    tavsiye bence hiç bulaşmayın
  • 11-08-2012, 06:16:02
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güvercinlere alışınca bırakmak zor oluyor hocam.
    Oda ayrı bir olay, onu besleyenlerde bırakamıyor. eheuhe.
    saat:5:30 işten geliyorum direk kümesene ve bakıyorum saat:6:00 da 20 yavrum var maşllah diyin yarın bi kaç video hazırlayımda
    BiMaster006 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu arkadaşda hem kümes hemde minare boyu uzayan yavrularımı görsün. sadece merzifondan tanesi 150tlye aldım 8 çift süslerim var beyaz katranfilli ama çok tatlıdır burda tanesine 500 tl dedim guvercin evim vardı kapattım uğraşamadım.
  • 11-08-2012, 06:24:11
    #22
    Uzun süre önce bırakmıştım güvercin beslemeyi, uygun çatı ya da balkon yok şu anda.
    Uygun mekan bulsam anında güvercin beslemeye başlarım.

    İstanbul'da olupta, çatısına çay içmeye davet eden arkadaşlara hayır demem.
  • 11-08-2012, 06:58:12
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaslar bende beslemek istiyorum simdiye kadar hic beslemedim ama bahcemiz var beslemek icin uygun yerimiz yani.

    bu güvercinler kacmiyormu? nasil alistiriyorsunuz geri gelmesi icin ?

    hangi güvercini tavsiye edersiniz ? (görüntüsü güzel olsun ama )

    güvercinlerin senede kac kez yavrusu olur ?

    bunlar benim hosuma gidiyo

    http://www.fotocolic.com/resimler/As...ercinler-1.jpg
    http://imageshack.us/photo/my-images...ercinler1.jpg/
  • 11-08-2012, 07:03:32
    #24
    Az önce arkadaşımla güvercinlere 2kg bulgur attık, şu an hala atmaya devam ediyoruz 1-2-3-5-10-20-40 derken 45'e kadar saydık güvercinleri
  • 11-08-2012, 13:42:14
    #25
    Babam Sattırmıstı 4 Sene Önce hevesim Kaldı Allah Nasip Ederde Kendi Evime Ckarsam Besleyeceğim
  • 11-08-2012, 16:25:53
    #26
    Burdaki kuşçuları görmek iyi oluyor.
  • 11-08-2012, 16:28:38
    #27
    kümesimi patlatdıklarından beri beslemiyorum