arkadaslar bende beslemek istiyorum simdiye kadar hic beslemedim ama bahcemiz var beslemek icin uygun yerimiz yani.
bu güvercinler kacmiyormu? nasil alistiriyorsunuz geri gelmesi icin ?
hangi güvercini tavsiye edersiniz ? (görüntüsü güzel olsun ama

)
güvercinlerin senede kac kez yavrusu olur ?
bunlar benim hosuma gidiyo
http://www.fotocolic.com/resimler/As...ercinler-1.jpg http://imageshack.us/photo/my-images...ercinler1.jpg/