arkadaslar bende beslemek istiyorum simdiye kadar hic beslemedim ama bahcemiz var beslemek icin uygun yerimiz yani.

bu güvercinler kacmiyormu? nasil alistiriyorsunuz geri gelmesi icin ?

hangi güvercini tavsiye edersiniz ? (görüntüsü güzel olsun ama )

güvercinlerin senede kac kez yavrusu olur ?

bunlar benim hosuma gidiyo

http://www.fotocolic.com/resimler/As...ercinler-1.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images...ercinler1.jpg/