WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güvercinlere alışınca bırakmak zor oluyor hocam.
Oda ayrı bir olay, onu besleyenlerde bırakamıyor. eheuhe.
saat:5:30 işten geliyorum direk kümesene ve bakıyorum saat:6:00 da 20 yavrum var maşllah diyin yarın bi kaç video hazırlayımda
BiMaster006 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu arkadaşda hem kümes hemde minare boyu uzayan yavrularımı görsün. sadece merzifondan tanesi 150tlye aldım 8 çift süslerim var beyaz katranfilli ama çok tatlıdır burda tanesine 500 tl dedim guvercin evim vardı kapattım uğraşamadım.