Anket En Güzel Erkek İsimleri Hangisi
Toplam Katılımcı Sayısı: 78
En Güzel Erkek İsimleri Hangisi
Yiğit
%32,05 (25 Oy)
Doğuhan
%8,97 (7 Oy)
Ali Rıza
%5,13 (4 Oy)
Yusuf
%16,67 (13 Oy)
Nuh
%6,41 (5 Oy)
Tarık
%16,67 (13 Oy)
Serhan
%5,13 (4 Oy)
Genco
%2,56 (2 Oy)
Berk
%16,67 (13 Oy)
Ertuğrul
%8,97 (7 Oy)
Mert
%30,77 (24 Oy)
Doğukan
%17,95 (14 Oy)
Kadir
%14,10 (11 Oy)
  • 07-08-2012, 20:18:30
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Berk ve Mert.
  • 07-08-2012, 20:35:07
    #11
    Yusuf ve Fırat isimlerini ben çok seviyorum. Yusuf şıkkını seçtim
  • 08-08-2012, 03:43:10
    #12
    Yusuf isminden nefret ediyorum.

    Yiğit ve Berk güzel isimler... Yeğenimin ismini Yiğit koyduk. bende oğluma Berk ismini koymayı düşünüyorum nasipse. Kızımada Ceren...
  • 08-08-2012, 05:11:02
    #13
    Tarık bence.Benim ismim içinde Tarık ile Salih arasında kalmışlar.Salihde karar kılmışlar.Çok memnunum ismimden.Tarıkda güzel isim.
  • 08-08-2012, 05:15:11
    #14
    bence nuh güzel bir isim
  • 08-08-2012, 05:48:49
    #15
    Uras , Poyraz ve Demir isimleride çok güzel.
  • 08-08-2012, 05:53:16
    #16
    Gurur oldukça iyi isim bence, oğlum olursa koymayı düşünmüyor değilim. 3-4 yıldır sempatimi kazanmış bir isim.
  • 08-08-2012, 06:34:41
    #17
    bende erkek olsa bedirhan kız olursa medya koyacam Rahmetli Babannemin ölmeden önceki isteğiydi
  • 08-08-2012, 10:59:56
    #18
    Biz dün doğan kuzenime eymen adını koyduk Ama Nuh iyidir, değişiktir