Konu
Hangi İsim Daha Güzel Karar veremedim
08-08-2012, 05:11:02
#13
Salih
Tarık bence.Benim ismim içinde Tarık ile Salih arasında kalmışlar.Salihde karar kılmışlar.Çok memnunum ismimden.Tarıkda güzel isim.