Hangi İsim Daha Güzel Karar veremedim - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hangi İsim Daha Güzel Karar veremedim
32
●
2.065
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Hangi İsim Daha Güzel Karar veremedim
1
2
3
4
Anket
En Güzel Erkek İsimleri Hangisi
Toplam Katılımcı Sayısı:
78
En Güzel Erkek İsimleri Hangisi
Yiğit
%32,05 (
25
Oy)
Doğuhan
%8,97 (
7
Oy)
Ali Rıza
%5,13 (
4
Oy)
Yusuf
%16,67 (
13
Oy)
Nuh
%6,41 (
5
Oy)
Tarık
%16,67 (
13
Oy)
Serhan
%5,13 (
4
Oy)
Genco
%2,56 (
2
Oy)
Berk
%16,67 (
13
Oy)
Ertuğrul
%8,97 (
7
Oy)
Mert
%30,77 (
24
Oy)
Doğukan
%17,95 (
14
Oy)
Kadir
%14,10 (
11
Oy)
19-11-2012, 13:30:38
#28
mirzacan
soy adı önemli değil ama adı ve soy adı aynı olsa sorun olurmu ?
anket neden kapatılmış .yöneticilerden ricam anketi açabilirlermi ?
19-11-2012, 17:22:40
#29
Chemistry
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bayezid , Cihangir yılların eskitemeyeceği isimler
19-11-2012, 17:30:01
#30
Rosan
Üyeliği durduruldu
Bence Mert çok güzel. Onun dışında Kadir Allah'ın isimlerinden birtanesi, tek başına kullanılması yerine Abdulkadir olarak kullanılması daha iyi diyorlar ki zaten benim ismim de Abdulkadir
19-11-2012, 17:36:46
#31
Rt3
Üyeliği durduruldu
Yiğit bence
19-11-2012, 17:37:38
#32
HYPNO
Üyeliği durduruldu
Oğuz koyun hocam. Ya da Kağan koyun.
19-11-2012, 22:44:51
#33
befy
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Tolga,Tolga Batuhan güzel olabilir bence çok hoşuma gider Tolga Batuhan ismi.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler