• 06-08-2012, 12:23:27
    #1
    sunucuoptimizasyon.com
    Arkadaşlar şu an şoktayım.

    Babam 25 yıllık TSK görev hayatından sonra emekli oldu, bende kısa dönem askerlik yaptım 2 ay önce geldim, bugün 2 evrak gelmiş eve biri askerlik dönemimden kalan 3 lira alacağım olduğu yönünde diğer evrak ise babama askerlik sefer emri çıktığı ve 20 günlük askerlik yapacağıyla ilgili askerlik şubesine çağırılmasıyla ilgili. Sefer emrini duymuştum hatta çevremde giden eş dostlarımda oldu ama 25 yıl görev yapmış emekli olmuş bir insana sefer emri çıkması çok tuhafıma gitti, nedir bu olayın aslı?
  • 06-08-2012, 12:25:54
    #2
    Baban askerliği nerede ve ne konumda yaptı ?
  • 06-08-2012, 12:28:33
    #3
    sunucuoptimizasyon.com
    Askerliği nerede yaptığını hatırlamıyorum ama 25 yıl boyunca TSK personeliydi, emekli oldu 2010 da. Zaten askerlikte yapmamış olması lazım.
  • 06-08-2012, 12:34:14
    #4
    Hocam herhangi bir sıkıntı olabilir ya da 20 gün eksik yapmıştır. 80 yaşındaki adamı askere aldıklarını biliyorum.
  • 06-08-2012, 12:38:52
    #5
    sunucuoptimizasyon.com
    Biraz araştırdım, sefer emri çıkan herkes illa askere gidecek diye birşey yokmuş ama askerlik şubesine gidip bir yoklama yaptırması gerekiyormuş, sefer emri çıkan kişinin durumuna göre %60 ihtimalle yer belirleniyormuş 1 ay sonra falan gönderiyorlarmış.
  • 06-08-2012, 12:47:28
    #6
    En büyük asker bizim asker diye uğurlarız
  • 06-08-2012, 12:53:21
    #7
    http://forum.donanimhaber.com/m_13998937/tm.htm
    Burada tartismislar bu durumu gelenlerin cogu gitmis Arif.

    EDevlettende sorgulama yapilabiliyormus https://www.turkiye.gov.tr/personel-...emri-sorgulama

  • 06-08-2012, 13:04:23
    #8
    sunucuoptimizasyon.com
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En büyük asker bizim asker diye uğurlarız
    Bende öyle dedim her genç askerlik hizmetini yapmalı daha fazla ertelememelisin sonra sıkıntı yaşarsın dedim babama
  • 06-08-2012, 13:19:18
    #9
    Elazığlı168

    Babani askerde harcliksiz birakma

    http://www.msb.gov.tr:85/HTM/GEN/per...an_sorular.htm

    http://www.mevzuat.adalet.gov.tr/html/5155.html