Arkadaşlar şu an şoktayım.

Babam 25 yıllık TSK görev hayatından sonra emekli oldu, bende kısa dönem askerlik yaptım 2 ay önce geldim, bugün 2 evrak gelmiş eve biri askerlik dönemimden kalan 3 lira alacağım olduğu yönünde diğer evrak ise babama askerlik sefer emri çıktığı ve 20 günlük askerlik yapacağıyla ilgili askerlik şubesine çağırılmasıyla ilgili. Sefer emrini duymuştum hatta çevremde giden eş dostlarımda oldu ama 25 yıl görev yapmış emekli olmuş bir insana sefer emri çıkması çok tuhafıma gitti, nedir bu olayın aslı?