Biraz araştırdım, sefer emri çıkan herkes illa askere gidecek diye birşey yokmuş ama askerlik şubesine gidip bir yoklama yaptırması gerekiyormuş, sefer emri çıkan kişinin durumuna göre %60 ihtimalle yer belirleniyormuş 1 ay sonra falan gönderiyorlarmış.