Arkadaşlar şu an şoktayım.
Babam 25 yıllık TSK görev hayatından sonra emekli oldu, bende kısa dönem askerlik yaptım 2 ay önce geldim, bugün 2 evrak gelmiş eve biri askerlik dönemimden kalan 3 lira alacağım olduğu yönünde diğer evrak ise babama askerlik sefer emri çıktığı ve 20 günlük askerlik yapacağıyla ilgili askerlik şubesine çağırılmasıyla ilgili. Sefer emrini duymuştum hatta çevremde giden eş dostlarımda oldu ama 25 yıl görev yapmış emekli olmuş bir insana sefer emri çıkması çok tuhafıma gitti, nedir bu olayın aslı?
Babama askerlik sefer emri gelmiş
17
●1.746
- 06-08-2012, 12:23:27
- 06-08-2012, 12:28:33Askerliği nerede yaptığını hatırlamıyorum ama 25 yıl boyunca TSK personeliydi, emekli oldu 2010 da. Zaten askerlikte yapmamış olması lazım.
- 06-08-2012, 12:38:52Biraz araştırdım, sefer emri çıkan herkes illa askere gidecek diye birşey yokmuş ama askerlik şubesine gidip bir yoklama yaptırması gerekiyormuş, sefer emri çıkan kişinin durumuna göre %60 ihtimalle yer belirleniyormuş 1 ay sonra falan gönderiyorlarmış.
- 06-08-2012, 12:53:21http://forum.donanimhaber.com/m_13998937/tm.htm
Burada tartismislar bu durumu gelenlerin cogu gitmis Arif.
EDevlettende sorgulama yapilabiliyormus https://www.turkiye.gov.tr/personel-...emri-sorgulama
- 06-08-2012, 13:04:23Bende öyle dedim her genç askerlik hizmetini yapmalı daha fazla ertelememelisin sonra sıkıntı yaşarsın dedim babamaumutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2012, 13:19:18Elazığlı168
Babani askerde harcliksiz birakma
http://www.msb.gov.tr:85/HTM/GEN/per...an_sorular.htm
http://www.mevzuat.adalet.gov.tr/html/5155.html