umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En büyük asker bizim asker diye uğurlarız
Bende öyle dedim her genç askerlik hizmetini yapmalı daha fazla ertelememelisin sonra sıkıntı yaşarsın dedim babama