• 06-08-2012, 02:38:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar babam 2013 başında emekli olacak.

    5600 gün prim yatırılmış.

    1966 doğumlu

    Ne kadar emekli maaşı alır ortalama.

    Yada emekli maaşı neye göre hesaplanıyor.
  • 07-08-2012, 02:14:20
    #2
    bende merak ediyom bizimki de 66 doğumlu primi çoktan doldu 7-8binleri geçti yaşını bekliyor 2013 te dilekçe yazacak tekrar ne kadar alır acaba
  • 07-08-2012, 02:21:17
    #3
    900 TL alır hocam.
  • 07-08-2012, 02:21:59
    #4
    e-turkiye şifresi alın, orda emekli olunca ne kadar alacağınız yazıyor.

    mesela babamın şu anda emekli olsa aylık maaşı 1800 olacak, emekli olacağı güne kadar ssk primi yatacağı için aylık 3-5 lira daha artar.
  • 07-08-2012, 02:27:33
    #5
    Üyeliği durduruldu
    sangolus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e-turkiye şifresi alın, orda emekli olunca ne kadar alacağınız yazıyor.

    mesela babamın şu anda emekli olsa aylık maaşı 1800 olacak, emekli olacağı güne kadar ssk primi yatacağı için aylık 3-5 lira daha artar.
    tam olarak nerden bakıyoruz hocam
  • 07-08-2012, 02:28:38
    #6
    Babanın brüt maaşı SSK priminin nasıl yattığı taban mı tavan mı bunlar önemli bunları bilmeden net rakam söylenmez.
  • 07-08-2012, 02:33:57
    #7
    demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tam olarak nerden bakıyoruz hocam
    bir ara babam bakarken şöyle gözümün ucuyla bakmıştım ben de.

    ssk primlerinin olduğu bir yerde olması lazım.

    google'dan bakın yazıyordur belki hocam.
  • 07-08-2012, 02:36:17
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babanın brüt maaşı SSK priminin nasıl yattığı taban mı tavan mı bunlar önemli bunları bilmeden net rakam söylenmez.
    toplam kazanç :
    53,149.86prim
    5655

    bunlar yeter li mi ?
  • 07-08-2012, 02:43:25
    #9
    Off topic kategorisine açın hocam mazallah birazdan konu kilitlenir ve silinir.

    maaş 900 küsür.