demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tam olarak nerden bakıyoruz hocam
bir ara babam bakarken şöyle gözümün ucuyla bakmıştım ben de.

ssk primlerinin olduğu bir yerde olması lazım.

google'dan bakın yazıyordur belki hocam.