• 07-08-2012, 03:32:54
    #10
    Ofelya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Off topic kategorisine açın hocam mazallah birazdan konu kilitlenir ve silinir.
    maaş 900 küsür.
    banlanmak istiyorsan söyle banlasınlar ne kıvranıp duruyorsun ki?
  • 07-08-2012, 08:51:58
    #11
    Ssk de maaş hesaplanırken sigortası yatarken tavandan mı yatmış tabandan mı yatmış o önemli. Eğer Tabandan yatmış ise 800-900 civarı alır tabi bu rakam net bir şey değil artabilirde
  • 07-08-2012, 10:28:30
    #12
    sangolus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    banlanmak istiyorsan söyle banlasınlar ne kıvranıp duruyorsun ki?
    Usta sen necisin bu forumda her konuya toprak ağası gibi yorum yapıyorsun ? Buralar eskiden babanın karpuz tarlası falandı galiba ?
  • 07-08-2012, 14:00:51
    #13
    Yatırılan sigorta pirimine bağlı bu ne kadar yatırılıyor onu öğren .