emlak firması yok bu işi kendi başına gidip tek tek sorup yapacak hocam ?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:32:45 -->-> Daha önceki mesaj 02:43:18 --
Kişi emlakçı değil ancak bir emlak sitesi alıp yaşadığı şehirdeki satılık ve kiralık ilanlarını yayınlamak istiyor. Açıkcası bunun korsan emlakçılığa girip girmediğini merak ediyor.
Yapacağı şeylere gelecek olursak ; yaşadığı şehirde kiralık ve satılık evlerin ilanını sitesine koyacak, o şehirdekilerde siteye girip ilanları inceleyecek ve direk satıcı ile iletişime geçeceklermiş
Elbette ilan yayınlama adı altında bir para alacakmış fakat firması olmadığından bu komisyona fatura kesemeyecek .
Korsan emlakçılığa girer!
RE/MAX'da çalışıyorum 3 senedir.
Aslında emlakçılık dahi denemez neden derseniz sahibinden.com'un yaptığı hizmeti yapacakmış güya bu arkadaş. Yani ücretli olarak mal sahiplerinin ilanlarını sitesine girecek. Satılsın satılmasın ilan ücreti alacak...
Doğru anladıysam bunun emlakçılıkla alakası yok. Fakat, bu iş tutmaz. Sahibinden.com Milliyet Emlak Hürriyet Emlak gibi siteler varken küçük emlakçıların sitesi çok rağbet görmez...
Fakat siz sitenizi yapıp paranızı almaya bakın
Sonuçta işletme batar yada çıkar o sizi ilgilendirmez