Merhabalar müşterimin ricası üstüne bu konuyu açıyorum.
Müşterim benden emlak sitesi yapmamı istedi fakat öncelikle bilmek istediği konu site üstünden aldığı komisyonlarda fatura kesemeyeceğini ve bunun korsan emlakçılığa girip girmediğini eğer illegal bir durum ise cezasını merak ettiğini sordu ?
Ona göre site çalışmalarına başlayabileceğimi söyledi. Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar beni aydınlatırsa sevinirim