Arkadaşlar acilen bu sayfayı şikayet edermisiniz - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Arkadaşlar acilen bu sayfayı şikayet edermisiniz
10
●
771
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Arkadaşlar acilen bu sayfayı şikayet edermisiniz
1
2
05-08-2012, 02:32:59
#1
Carizma
Üyeliği durduruldu
Selamun Aleyküm arkadaşlar, ne zamandır şikayet ediyorum, hala kapanmadı sayfa bunun bir yöntemi v.s yokmu arkadaşlar.
https://www.facebook.com/pages/Allah...68350746532053
ALLAH (C.C) Razı olsun kardeşlerim.
05-08-2012, 02:52:00
#2
suskunduygular
Bunlar diğer tarafta nasıl hesap verecekler cidden merak ediyorum. Yazık... Çok yazık...
05-08-2012, 02:56:57
#3
Carizma
Üyeliği durduruldu
suskunduygular adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bunlar diğer tarafta nasıl hesap verecekler cidden merak ediyorum. Yazık... Çok yazık...
ALLAH'ım (C.C) bunları bildiği gibi yapsın kardeşim. Sanırım kapanması için çok şikayet gerek !
05-08-2012, 05:24:17
#4
MBD
Bu nasıl bir o.çocukluğudur anlayamıyorum. İnsan nasıl bu kadar kör olabilir ya da cahil. Şikayet ettim lütfen herkes şikayet etsin..
05-08-2012, 05:49:57
#5
Cioo
Şikayet ettim de. Nereye kadar edecez bunları 1 değil 2 değil sayıları..
05-08-2012, 05:55:59
#6
corpixx
Bende şikayet ettim. Uykum geldi ya az uyuyayım.
05-08-2012, 10:15:23
#7
ncetin
Şikayet ettim.
05-08-2012, 12:32:20
#8
Carizma
Üyeliği durduruldu
MBD adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu nasıl bir o.çocukluğudur anlayamıyorum. İnsan nasıl bu kadar kör olabilir ya da cahil. Şikayet ettim lütfen herkes şikayet etsin..
Cioo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şikayet ettim de. Nereye kadar edecez bunları 1 değil 2 değil sayıları..
corpixx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende şikayet ettim. Uykum geldi ya az uyuyayım.
uzaklar123 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şikayet ettim.
ALLAH'ım (C.C) Razı olsun kardeşlerim, inşALLAH sayfa bir an önce kapanır. Lütfen daha çok şikayet edelim !
05-08-2012, 12:58:00
#9
OLCAYTO85
şikayet ettim
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler