Bu nasıl bir o.çocukluğudur anlayamıyorum. İnsan nasıl bu kadar kör olabilir ya da cahil. Şikayet ettim lütfen herkes şikayet etsin..
Şikayet ettim de. Nereye kadar edecez bunları 1 değil 2 değil sayıları..
Bende şikayet ettim. Uykum geldi ya az uyuyayım.
ALLAH'ım (C.C) Razı olsun kardeşlerim, inşALLAH sayfa bir an önce kapanır. Lütfen daha çok şikayet edelim !