suskunduygular adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunlar diğer tarafta nasıl hesap verecekler cidden merak ediyorum. Yazık... Çok yazık...
ALLAH'ım (C.C) bunları bildiği gibi yapsın kardeşim. Sanırım kapanması için çok şikayet gerek !