• 04-08-2012, 23:57:17
    #1
    23.09.1999 tarihinde Yimpaş A.ş Hisse Senedi alınmıştı.1.475 € verilerek.Parayı geri istememize rağmen ''Siz ortaksınız şu an ortaklara ödeme yapamıyoruz denilerek bildiride bulunuldu''.
    HÜRRİYET Gazetesinin Haberine bakarsanız eğer mağdurun birisi dava açarak faiziyle almıştır.Avukat arkadaşlara veya mağdurlara Sorum şudur : Nasıl bir yol izlemeliyiz ?
  • 05-08-2012, 00:01:29
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    YILMAZ71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    23.09.1999 tarihinde Yimpaş A.ş Hisse Senedi alınmıştı.1.450 € verilerek.Parayı geri istememize rağmen ''Siz ortaksınız şu an ortaklara ödeme yapamıyoruz denilerek bildiride bulunuldu''.
    HÜRRİYET Gazetesinin Haberine bakarsanız eğer mağdurun birisi dava açarak faiziyle almıştır.Avukat arkadaşlara veya mağdurlara Sorum şudur : Nasıl bir yol izlemeliyiz ?
    sende dava açman ve emsal karar olarak o davayı dosyaya eklemen ile en fazla 2 duruşma sonunda alırsın parayı
  • 05-08-2012, 00:13:15
    #3
    Altay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sende dava açman ve emsal karar olarak o davayı dosyaya eklemen ile en fazla 2 duruşma sonunda alırsın parayı
    İnş. öyle olur ve bu yaptıkları yanlarına kar kalmaz.İyi bir avukatla nasipse yakında açacağız davayı.
  • 05-08-2012, 02:31:16
    #4
    Dostum emsal karar varmış, işini yapan bir avukat buldun mu işin kolaylaşır...
  • 05-08-2012, 04:05:32
    #5
    Gurul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum emsal karar varmış, işini yapan bir avukat buldun mu işin kolaylaşır...
    İnş. hocam yarın görüşceğiz bakalım avukatla.
  • 06-08-2012, 00:10:23
    #6
    Yarına gerekli yerlerle görüşülüp dava açılacaktır.
    Mağdur kişiler varsa Dava haklarını kesinlikle kullansınlar.
  • 06-08-2012, 02:01:44
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ta kaç yılının meselesi yimpaş çok sağlam mağazaydı ya hocam babamında parası var bizde dava açsak alırmıyız zamanında 7bin mark vermiş
  • 06-08-2012, 02:55:08
    #8
    fbifbi212 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ta kaç yılının meselesi yimpaş çok sağlam mağazaydı ya hocam babamında parası var bizde dava açsak alırmıyız zamanında 7bin mark vermiş
    Hocam emsal olan bir karar var . Benim babamda 2500 Mark vermiş.
    Ayrıca hocam 15 yılı geçtiyse zamanaşımından dolayı dava düşüyormuş.Vakit kaybetmeden avukatla görüşün ve bu vesileyle size de haber etmiş oldum .
  • 06-08-2012, 03:04:48
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bir sürü mal varlıkları var.

    http://yimpas.com.tr/index.php?git=isayfa&id=67&sid=13
    Sitelerini biz yaptık alacak karşılığı aytaçtan falan hak talep edin hiç alamazsanız.