23.09.1999 tarihinde Yimpaş A.ş Hisse Senedi alınmıştı.1.475 € verilerek.Parayı geri istememize rağmen ''Siz ortaksınız şu an ortaklara ödeme yapamıyoruz denilerek bildiride bulunuldu''.
HÜRRİYET Gazetesinin Haberine bakarsanız eğer mağdurun birisi dava açarak faiziyle almıştır.Avukat arkadaşlara veya mağdurlara Sorum şudur : Nasıl bir yol izlemeliyiz ?
Yimpaş Mağduru olarak dava işi için sorum olacaktı.
11
●2.096
- 05-08-2012, 00:01:29Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.sende dava açman ve emsal karar olarak o davayı dosyaya eklemen ile en fazla 2 duruşma sonunda alırsın parayıYILMAZ71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-08-2012, 00:13:15İnş. öyle olur ve bu yaptıkları yanlarına kar kalmaz.İyi bir avukatla nasipse yakında açacağız davayı.Altay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-08-2012, 04:05:32İnş. hocam yarın görüşceğiz bakalım avukatla.Gurul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2012, 02:55:08Hocam emsal olan bir karar var . Benim babamda 2500 Mark vermiş.fbifbi212 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca hocam 15 yılı geçtiyse zamanaşımından dolayı dava düşüyormuş.Vakit kaybetmeden avukatla görüşün ve bu vesileyle size de haber etmiş oldum . - 06-08-2012, 03:04:48Üyeliği durdurulduBir sürü mal varlıkları var.
http://yimpas.com.tr/index.php?git=isayfa&id=67&sid=13
Sitelerini biz yaptık alacak karşılığı aytaçtan falan hak talep edin hiç alamazsanız.
çok sağlam mağazaydı ya hocam babamında parası var bizde dava açsak alırmıyız zamanında 7bin mark vermiş